Müügitingimused

AS Vunder on Eesti E-kaubanduse Liidu liige ja Skizze e-pood kannab Eesti E-kaubanduse Liidu poolt väljastatavat “Turvaline ostukoht” usaldusmärgist. “Turvalise ostukoha” märgiga e-poodides on ostmine turvaline, need on usaldusväärsed ning on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt kontrollitud  ja vastavad märgise saamiseks esitatud tingimustele.
logo-turvaline-ostukoht-must


Üldine

Käesolevad tingimused kehtivad Vunder AS internetileheküljel tellitud kaupade ostu-müügilepingutele (edaspidi „Leping”), mis sõlmitakse Vunder AS (edaspidi „Müüja“) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Klient”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu kui ei ole välja toodud teisiti. Müüjal on õigus kaupade ja transpordi hinda etteteavitamata muuta. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse vormistamise momendil.

Kõik e-poes nähtavad pildid on illustratiivsed, tarnijapoolsete muudatuste tõttu võib toote välimus erineda näidatust, kuid sisu vastab tootele.

 

Jõustumine

Kliendi tellimus loetakse sooviks sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping Eesti Vabariigi võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses. Müüja loetakse tellimusega nõustunuks, kui ta asub tellimust täitma. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ja sõlmib lepingu.

 

Kohaletoimetamine

Kliendil on tellimust vormistades võimalus valida endale sobilik transpordilahendus vastavalt riigile. Erinevad kättesaamise viisid, nende hinnad ja tarneajad leiab allpool tabelist. Toimetame pakke ainult väljatoodud riikidesse.

Eesti

Tarneaeg
Hind

Skizze kunstikauplused
Tallinnas kuni 3 tööpäeva, Tartusse kuni 7 tööpäeva. 
0€

DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed
kuni 3 tööpäeva
1.90€, alates 60€ tellimustel tasuta 

Omniva pakiautomaat
kuni 3 tööpäeva*
2.90€, alates 60€ tellimustel tasuta

Itella SmartPOST pakiautomaat
kuni 3 tööpäeva
2.90€, alates 60€ tellimustel tasuta

Eesti Post postkontor
kuni 3 tööpäeva
4.40€, alates 60€ tellimustel tasuta

DPD Private kullerteenus
kuni 3 tööpäeva
4.60€, alates 60€ tellimustel tasuta

Läti

Tarneaeg
Hind

Vunder Art SIA kontor
kuni 7 tööpäeva
0€

DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed
kuni 4 tööpäeva
3.10€, alates 60€ tellimustel tasuta

Omniva pakiautomaat
kuni 4 tööpäeva*
7.30€

DPD Private kullerteenus
kuni 4 tööpäeva
12.20€

Leedu

 
Tarneaeg
Hind

Skizze kunstikauplused
kuni 10 tööpäeva
0€

DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed
kuni 4 tööpäeva
3.70€, alates 60€ tellimustel tasuta 

Omniva pakiautomaat
kuni 4 tööpäeva*
8.80€

DPD Private kullerteenus
kuni 4 tööpäeva
13.80€

Soome

 
Tarneaeg
Hind

Posti SmartPOST pakiautomaat
kuni 7 tööpäeva
12.00€

Posti postkontor
kuni 7 tööpäeva
14.20€

DPD Private kullerteenus
kuni 7 tööpäeva
18.70€

Poola, Rootsi

 
Tarneaeg
Hind

DPD Private kullerteenus
kuni 10 tööpäeva
22.80€

Austria, Belgia, Holland, Luksemburg, Prantsusmaa, Saksamaa, Slovakkia, Taani, Tšehhi

Tarneaeg
Hind

DPD Private kullerteenus
kuni 10 tööpäeva
33.60€

Transpordi lahendused:

DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed

Pickup on DPD pakkide saatmise ja väljastamise punktide võrgustik, mis hõlmab endas nii sisetingimustes olevaid pakipoode kui välitingimustes olevaid pakiautomaate. Paki maksimaalne suurus 37x44x61cm, kaal 20kg. Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel. Pakile saab järgi minna endale sobival ajal. Pakk väljastatakse nii Pickup pakipoodides kui automaatides PIN-koodi alusel, pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel. Pakki hoitakse Pickup punktis seitse kalendripäeva. Kolmandal hoiustamise päeval saadetakse saajale meeldetuletus ning seitsmendal päeval tagastatakse pakk saatjale.

 

DPD Private kullerteenus
Saadetis toimetatakse saajale kätte, koju või töö juurde. Kohe kui pakk on jõudnud DPD depoosse, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kiri paki kohaletoimetamise ajaga tunni täpsusega. Vastussõnumiga saab toimetusaega kuni kolm päeva edasi lükata või suunata pakk teisele aadressile. Tellitud tooted toimetab DPD kuller kohale tööpäeva jooksul, ajavahemikul 09.00-18.00. Kui Tellija eelpool nimetatud kellaaegadel tööl, on soovitus valida kohaletoimetamise aadress vastavalt.
 logo-transport-DPD

Eesti Post postkontor
Postkontorid üle Eesti. Paki maksimaalne suurus 41x38x64cm, kaal 30kg. Kohe kui pakk on jõudnud Eesi Posti postkontorisse edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kirjale teade.
 logo-transport-omniva

Itella SmartPOST pakiautomaat
Kasutajasõbralik automaatne postipakisüsteem, mille pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, asudes sisetingimustes erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. SmartPOSTi pakiautomaadid kaitsevad saadetist ilmastiku võimalike mõjude eest. Paki maksimaalne suurus 60x36x60cm, kaal 25kg. Kohe kui pakk on jõudnud SmartPOSTi pakiautomaati edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kirjale teade.
 logo-transport-itella-smartpost

Omniva pakiautomaat
Omniva välitingimustes pakiautomaadist saab paki kätte täpselt sobival ajal, sest need on avatud 24h. Suurim pakiautomaatide võrgustik Baltikumis. Omniva pakiautomaadid on turvalised ja varustatud valveseadmetega ning paki vastuvõtmiseks kulub kõigest 15 sekundit. Paki maksimaalne suurus 41x38x64cm, kaal 30kg. Kohe kui pakk on jõudnud Omniva pakiautomaati edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kirjale teade.
* NB! Talvel miinuskraadidega on paljudel toodetel (nt värvidel) oht saada välistingimustes olevates pakiautomaatides külmakahjustusi. Sellistel juhtudel on soovitatav valida mõni muu transpordi lahendus, Müüja jätab õiguse vahetada vastav kohaletoimetamise viis või pikendada tarneaega, kui on alust arvata, et tooted võivad saada ilmast tingituna kahjustada.

 logo-transport-omniva

Posti postkontor
Postkontorid üle Soome. Paki maksimaalne suurus 60x36x60cm, kaal 25kg. Kohe kui pakk on jõudnud Posti postkontorisse edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS.

 logo-transport-posti

Posti SmartPOST pakiautomaat
Kasutajasõbralik automaatne postipakisüsteem, mille pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, asudes sisetingimustes erinevates kaubanduskeskustes üle Soome. SmartPOSTi pakiautomaadid kaitsevad saadetist ilmastiku võimalike mõjude eest. Paki maksimaalne suurus 60x36x60cm, kaal 25kg. Kohe kui pakk on jõudnud SmartPOSTi pakiautomaati edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kirjale teade.

 logo-transport-posti-smartpost

Skizze kunstikauplused
Saadetis toimetatakse Skizze kauplusesse, kus saab selle kaupluse lahtiolekuaegadel kätte. Kui pakk on kohale jõudnud saadetakse vastavasisuline e-mail.
 logo-skizze

Vunder Art SIA kontor
Saadetis toimetatakse Vunder Art SIA kontorisse Riias, Tēraudlietuves iela 22, kus saab selle lahtiolekuaegadel kätte. Kui pakk on kohale jõudnud saadetakse vastavasisuline e-mail.

Maksmine

Tasuda on võimalik erinevate makselahendustega vastavalt riigile:

Eesti: Luminor, SEB, Swedbank internetipangalingid ja krediitkaart (MasteCard, Visa)

Läti: Citadele, Luminor, SEB, Swedbank internetipangalingid ja krediitkaart (MasteCard, Visa)

Leedu: Luminor, SEB, Swedbank internetipangalingid ja krediitkaart (MasteCard, Visa)

Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki internetipangalingid ja krediitkaart (MasteCard, Visa)

Teiste riikide kliendid saavad tasuda krediitkaardiga (MasteCard, Visa).

Registreerunud kliendid saavad tasuda ka arvega. Tellimust hakatakse täitma peale 100% makse laekumist Müüja arvelduskontole väljaarvatud krediidilepinguliste klientide puhul. Kui arvega makstes ei ole raha laekunud Müüja arvelduskontole 7 päeva jooksul peale tellimuse esitamist tühistatakse tellimus automaatselt.

Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või Maksekeskus AS vahendusel.
logo-pank-maksekeskuslogo-pank-mastercard-securecodelogo-pank-vertified-visaLäti Citadele, Luminor, SEB, Swedbank; Leedu Luminor, SEB, Soome Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki internetipangalinkide ning kaarditehingute puhul on makse saajaks Maksekeskus AS, keda Müüja on volitanud enda nimel makseid vastu võtma. Kaarditehingu tegemiseks suunatakse Klient Maksekeskuse turvalisse keskkonda, Vunder AS sisestatud krediitkaardi andmeid ei näe.

NB! Peale maksmist vajutada kindlasti “tagasi kaupmehe juurde”. Peale seda saabub e-mail, et tellimus on kinnitatud ja sellega hakatakse tegelema.
Kui interneti brauser jookseb maksimise ajal kokku või tekib muid komplikatsioone, palume meiega ühendust võtta ja üle täpsustada, kas tellimus on meieni jõudnud ja kas makse õnnestus.

Kauba tagastamine

Tellimusest on õigus taganeda või soovida kauba vahetust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest Kliendile. Selleks tuleb saata vastavasisuline e-mail aadressile info@sharks.ee, mis sisaldab tellimuse infot taganemisavalduse tüüpvormil (lae alla). Tellimusest taganemiseks loetakse tellitud kauba tagastamist Müüjale 14 päeva jooksul alates teavitamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning originaalpakendis. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Tellimusesest taganemisel kannab Müüja Kliendile raha tagastatud kauba eest samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 tööpäeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Müüa võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-maili aadressile info@sharks.ee või helistada telefonil +372 65 64 003. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile. Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Müüja vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Müüja õigused

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul tagastab Müüja Kliendile raha või Kliendi soovi korral annab teada uue kauba saabumise aja või võimaldab valida asemele samas vääringus uue toote.
Kuni täieliku tasumiseni kauba eest on kaup müüja omand. Müüja jätab endale õiguse muuta toodete hindu, tekste ja kaupade saadavuse infot ette teatamiseta.

Privaatsus

Kliendi isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel või kauba edastamiseks transpordifirmale.

Müüja saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vääramatu jõud

Müüja ei vastuta kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei näinud ette ega võinud ette näha(vääramatu jõud).

 

Lõppsätted

Käesolevates tingimustes lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Kliendil on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Eesti Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.tarbijakaitseamet.ee) või otse kohtusse. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Samuti võib Klient pöörduda Euroopa Liidu internetipõhisele vaidluste lahendamise platvormile ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr).